Aktivitørfaget
Mål for opplæringa
Foto: Monkey Business Images | Shutterstock |
Dette hovudområdet omfattar leiing av aktiviseringsarbeidet, inkludert koordinering og samhandling mellom aktivitør, brukarar og samarbeidspartnarar. Det er òg snakk om å leie grupper og aktivitetar i samband med små og store arrangement. Aktivitetsleiing omfattar at ein må kunne snakke om og presentere kjernekompetansen i aktivitørfaget og utviklinga i faget i møte med samarbeidspartnarar. Ein må òg kunne formidle kva for moglegheiter aktivitetane og produksjonen gir. Etiske problemstillingar, bedriftslære, kommunikasjon og rettleiing inngår i hovudområdet. Aktivitetsleiing handlar om kritisk refleksjon og evaluering av eige arbeid. Lærlingen skal lære seg å følgje det gjeldande regelverket knytt til internkontrollen i verksemda og kvalitetssikring av aktiviseringa.
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne
- leggje til rette, koordinere og leie sosiale, fysiske og kulturelle aktivitetar tilpassa brukarane
- kommunisere med og rettleie brukarar, pårørande og samarbeidspartnarar i aktiviseringsarbeidet
- leie og rettleie brukarar og samarbeidspartnarar i ulike aktiviseringstiltak
- gjere greie for kjernekompetansen i aktivitørfaget og forstå når det er nødvendig med annan kompetanse
- nytte digitale verktøy for å oppdatere kunnskapen sin om nye aktivitetar og bruke programvare som er relevant i aktiviseringsarbeidet
- gjere greie for utviklingstrekk i aktivitørfaget
- presentere og marknadsføre aktivitørfaget i aktuelle forum
- utføre aktivitørarbeidet i tråd med dei etiske retningslinjene til faget og evaluere sitt eige arbeid
- delta i arbeidet med internkontroll og kvalitetssikring i samsvar med måla og verdisynet til verksemda