Samtale med veileder |
Dato |
Dato |
Dato |
Dato |
Dato |
Begrunn hvorfor. Veileder etterspør lærlingens tanker rundt oppgaven/aktiviteten lærlingen har utført. |
|
|
|
|
|
Lærlingen må begrunne hvorfor aktiviteten blir tilbudt akkurat denne brukeren. |
|
|
|
|
|
Refleksjon rundt eget initiativ til å sette i gang aktiviteter. |
|
|
|
|
|
Refleksjon rundt egen ledelse av en-til-en-aktiviteter. Er den god nok? |
|
|
|
|
|
Refleksjon rundt egen ledelse av gruppeaktiviteter. Er den god nok?
|
|
|
|
|
|
Refleksjoner rundt hva som skjer når vi aktiviserer i en gruppe. Observere grupperelasjoner.
|
|
|
|
|
|
Bli bevisst på brukermedvirkning, og sette ord på hvordan dette kan gjøres. |
|
|
|
|
|
Lærlingen setter opp plan til en bruker for å bruke aktiviteter til å øke/vedlikeholde funksjonsnivået. |
|
|
|
|
|
Gi lærlingen muligheter for selvstendig å velge aktiviteter og å prøve dem ut. Husk å sette av tid til refleksjon og evaluering etter aktiviteten. |
|
|
|
|
|
Lærlingen må lage plan for egen læring. Hva skal fokuseres på til neste veiledning? |
|
|
|
|
|
Gjør lærlingen bevisst på samarbeidet med kolleger, pårørende og frivillige. Kan dette forbedres? |
|
|
|
|
|
Aktivitøren kan gjøre mye for å hjelpe brukeren til å ha et sunnere kosthold. På hvilke måter? |
|
|
|
|
|
Aktivitøren kan gjøre mye for å hjelpe brukeren til å være mer fysisk aktiv. På hvilke måter? |
|
|
|
|
|
Som lærling har du ansvar for å utnytte læretiden på best mulig måte. Hvordan skal du gjøre det?
|
|
|
|
|
|