Aktivitørfaget

-
Aktivitørfaget
-
Aktivitøren helsefag
-
Aktivitørens fagbok
-
1 Aktivitøren
-
2 Tilrettelegging for brukeren
-
3 Grunnleggende ferdigheter
-
4 Arbeidsåret
-
5 Aktivitetar
-
6 Materialar
-
7 Presentasjonsteknikker
-
8 Lover og regler
-
9 Fordypningsfag
-
10 Helse, miljø og tryggleik
-
11 Fargar og hjelpemiddel
-
12 Arbeidsplassar og fleirkulturelt samfunn
-
13 Samarbeidspartnere
-
14 Karrieremuligheter
-
15 Brukargrupper
-
-
Aktivitørlærlingens ressursbok
-
Del A Læreplanen og fagprøven
-
Del B Opplæring i bedrift
-
Del C Brukargrupper og aktivitetsforslag
-
Del D Lærlingehandbok
-
-
Fordypning i ulike fagretninger
Foto: Shutterstock | agsandrew. |
Vi kan selv velge et tema, emne eller diagnose som vi trenger å ha god kjennskap til i arbeidet. Vi kan over tid bygge opp mye kunnskap om et tema ved å delta på kurs eller opplæring, lese bøker, gå på fagdager eller temamøter. Hvis vi for eksempel velger å fordype oss i en bestemt diagnose, kan det være at en støtteforening for diagnosen kan tilby mye verdifull kunnskap. For at det skal regnes som fordypning i et tema, må du ha mye mer omfattende og grundig kjennskap til emnet enn det kollegaene dine har.